Inovaţia ca Soluţie în Afaceri: Crearea şi Menţinerea unei Creşteri de Succes

Inovaţia ca Soluţie în Afaceri: Crearea şi Menţinerea unei Creşteri de Succes
157,00 MDL (32,84 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Descrierea Cărții

Surprinzător, nu e din cauza lipsei de idei bune sau de manageri capabili. și nici din cauza unor clienţi prea nestatornici sau a inovaţiei imprevizibile.

Iniţiativele de afaceri eşuează — afirmă Clayton M. Christensen şi Michael E. Raynor — deoarece firmele îşi spoliază în mod nechibzuit propriul potenţial disruptiv, înainte ca ideile noi cu adevărat bune să apuce măcar să prindă contur.

Cartea de faţă arată cum pot companiile să rezolve această dilemă, creând ele însele disrupţii de piaţă, în loc să se lase distruse de acestea. Bazându-se pe ani de cercetări aprofundate şi pe exemple concrete din multe companii mari, autorii afirmă că inovaţia poate fi un proces predictibil, care să determine în final creşterea profitabilă şi sustenabilă.

Christensen şi Raynor identifică, mai întâi, forţele care-i împing pe manageri să ia decizii inoportune tocmai în procesul de închegare a noilor idei de afaceri. Apoi, autorii pun la dispoziţia managerilor un nou cadru de lucru, destinat să-i ajute pe aceştia în demersul de creare a condiţiilor potrivite, la momentul potrivit. În cele din urmă,  disrupţia astfel realizată va avea succes.

Iată câteva dintre problemele la care această carte dă soluţii:
— Cum ne dăm seama dacă o idee are potenţial disruptiv sau nu?
— Ce situaţii concurenţiale avantajează companiile stabile şi care îi favorizează pe nou-veniţi?
— Ce segmente de consumatori vizăm mai întâi, dacă avem o ofertă inedită?
— Ce activităţi ar trebui externalizate şi care ar trebui păstrate în interiorul companiei?
— De unde ar trebui să provină banii cu care finanţăm o nouă afacere?
— Cum alegem cei mai potriviţi manageri, pentru a pune în practică noua idee?
— Cum ne poziţionăm pe piaţă acolo unde vor fi profiturile în viitor?
Dezvăluind principii contraintuitive, care vă vor schimba pentru totdeauna perspectiva asupra inovaţiei, această carte de referinţă în literatura economică internaţională vă arată cum puteţi crea un motor de creştere disruptivă, menit să alimenteze perpetuu succesul oricărei companii.

Recenzii

Inovaţia ca soluţie în afaceri învaţă firmele cum să devină vânător, în loc de pradă.“ - Newsweek

„Această carte se ridică la înălţimea promisiunilor: e mai mult decât o lectură captivantă, datorită rigorii logice şi clarităţii recunoscute a lui Christensen; e un instrument preţios pentru orice întreprinzător. “ - Fast Company

„Accesibil şi riguros; un manual de supravieţuire pentru managerii corporatişti... sfaturi pătrunzătoare, care vin exact în momentul potrivit, pentru o economie care încă se mai luptă să-şi revină. “ - BusinessWeek

Despre Autori

Clayton M. Christensen este arhitectul conceptului de „inovaţie disruptivă“, fiind considerat de multă vreme drept unul dintre cei mai importanţi teoreticieni în domeniul inovaţiei. E un cunoscut orator şi consultant, activând şi ca membru în consiliile de administraţie ale unor mari companii din SUA.
În 1975, Christensen a obţinut o diplomă în economie la Brigham Young University. În 1977, a finalizat un masterat de doi ani la Oxford University, iar în 1979 a absolvit programul MBA de la Harvard Business School. În 1983, sub administraţia Ronald Reagan, a fost selectat pentru a lucra în cadrul programului guvernamental anual White House Fellow, iar în 1992, şi-a încheiat studiile doctorale în domeniul Administrării Afacerilor, efectuate la Harvard Business School.

Michael E. Raynor este un remarcabil cercetător, autor, consultant şi orator, fiind specializat în strategii corporatiste pentru evaluarea şi reducerea riscurilor, dar şi pentru generarea de venituri. În cercetările şi scrierile sale, dar şi în activitatea practică, Raynor s-a focalizat asupra inovaţiei şi strategiei în afaceri, explorând provocarea de a păstra succesul unei firme prin inovaţie, dar şi modalităţile de a face faţă şi a exploata solicitările în permanentă schimbare ale mediului concurenţial de afaceri.

Detaliile Produsului

Titlu Original: The Innovator's Solution:Creating and Sustaining Successful Growth
Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 304
Editura: Curtea Veche
Apariția: 2010
ISBN: 978-973-669-917-7
Dimensiuni: 15 x 23,5 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri