Informație și Comunicare. În Căutarea Logicii Sociale

Informație și Comunicare. În Căutarea Logicii Sociale
245,00 MDL (51,25 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Sinteza a unei bogate bibliografii in domeniu, volumul lui Bernard Miege ofera o privire de ansamblu asupra progreselor pe care stiintele informatiei si ale comunicarii le-au inregistrat constant in ultimele decenii, ajungind sa se bucure de legitimitate si recunoastere generala.

Autorul evita riscurile generalizarilor abuzive si face o analiza aplicata, sustinuta cu numeroase argumente, a „informatiei-comunicare”, concept care ii permite reunirea celor doua discipline. Adresata specialistilor in comunicare si studentilor de la facultatile de profil, lucrarea are in vedere patru dimensiuni fundamentale: relatia dintre informatie si comunicare, identificarea logicilor sociale ale comunicarii, o teorie a actiunii centrata pe actiunea comunicationala, precum si promovarea interdisciplinaritatii in abordarea domeniului.

Cuprins: Dinamica ambigua a comunicarii • Capitalismul si comunicarea: o noua epoca in evolutia societatii sau accentuarea unor tendinte de durata? • Industriile culturale si revolutia informationala • O metoda euristica: logica sociala a comunicarii • Fundamentele modelelor de actiune comunicationala • Pertinenta indoielnica a teoriilor generale ale comunicarii

Despre Autor

Bernard Miege (n. 1941) este profesor in stiintele comunicarii la Universitatea Stendhal, Grenoble, din Franta.

Dintre cartile sale amintim: Le JT - mise en scene de l’actualite à la television (1986), The capitalisation of Cultural production (1989), La pensee communicationnelle (1997). Volumul Societatea cucerita de comunicare (Polirom, 2000) este intrat in bibliografiile de specialitate ca titlu de referinta.

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 272
Editura: Polirom
Apariția: 2008
ISBN: 978-973-46-0753-2
Dimensiuni: 16 x 23,5 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri