În reţea. De ce sharing-ul reprezintă viitorul afacerilor

În reţea. De ce sharing-ul reprezintă viitorul afacerilor

Preț de Listă: 304,00 MDL (63,60 RON)

Preț: 152,00 MDL (31,80 RON)

Economisești: 152,00 MDL (31,80 RON) (50%)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Afacerile tradiţionale urmează o formulă simplă: crearea unui produs sau a unui serviciu, vânzarea acestuia şi încasarea banilor. Însă în ultimii câţiva ani, a prins contur un model fundamental diferit – unul în care consumatorii au mai multe opţiuni, mai multe instrumente, mai multe informaţii şi mai multă forţă. Lisa Gansky, antreprenoare care face pionierat în domeniu, îl denumeşte „The Mesh” (Businessul „în reţea”), dezvăluindu-ne motivele pentru care acest model va domina în curând viitorul afacerilor.

Cartea vorbeşte despre o imensă oportunitate care a pus deja în mişcare afacerile recent înfiinţate, reînnoindu-le pe cele vechi. Ea reprezintă totodată un ghid esenţial al noului val de comerţ bazat pe tehnologiile informatice, unul care, pe lângă faptul că e foarte sensibil la problematica mediului înconjurător, ajută la formarea şi dezvoltarea comunităţilor.

Lisa Gansky demonstrează cum, folosindu-se de ultimile instrumente de comunicare digitală, companiile „în reţea” schimbă din temelii o serie întreagă de domenii de activitate. Câteva exemple:

 - thredUP facilitează schimburile de haine pentru copii prin intermediul serviciilor de curierat.

- Kickstarter pune în legătură artiştii care au nevoie de finanţare cu mici sponsori, dornici să le acorde sprijinul necesar.

- Groupon exploatează puterea colectivă de cumpărare, oferind zilnic reduceri celor cinci milioane de abonaţi ai săi.

Companiile „în reţea” utilizează mijloacele de comunicare socială, reţelele wireless şi datele extrase din toate sursele disponibile, pentru a le furniza oamenilor bunuri şi servicii exact în momentul în care au nevoie de ele, fără povara şi cheltuielile pe care le presupune regimul de proprietate clasic. Gansky vă arată cum puteţi face o mulţime de bani, construind branduri credibile şi comunităţi puternice, ajutându-vă clienţii să cumpere mai puţin şi să utilizeze mai mult.

 

Despre Autor


 

Lisa Gansky este o antreprenoare de succes, o inovatoare şi o pionieră a afacerilor pe internet. Este membru fondator şi CEO a numeroase companii care activează pe internet, precum GNN şi Ofoto.

La GNN, a creat primul website comercial, un cadru care a permis, în premieră, realizarea tranzacţiilor online şi advertisingul bazat pe internet. La Ofoto, a dezvoltat cel mai mare serviciu de photo sharing pentru consumatori, cu peste 56 de milioane de clienţi în toată lumea. Proiectul a fost vândut ulterior companiei Kodak. Acesta a fost primul serviciu online care a asociat photo sharing-ul cu reţelele de socializare.

În momentul de faţă, Lisa Gansky oferă consultanţă şi este investitor în cadrul câtorva companii care cultivă iniţiativa socială – New Resource Bank, Squidoo, Convio, TasteBook, MePlease, Slide, Instructables şi Greener World Media. Este membru cofondator al Dos Margaritas, iniţiativă socială interesată de conservarea mediului înconjurător. În prezent, locuieşte în Napa, California.

Detaliile Produsului

Titlu Original: The Mesh: Why the Future of Business Is Sharing
Limba: Română
Coperta: Copertă tare
Pagini: 272
Editura: Publica
Apariția: August 2011
ISBN: 978-973-1931-64-7
Dimensiuni: 14,5 x 20 cm
Greutatea: 0.3700

Pareri