Carte disponibilă în:
Adresa | Telefon | Stoc | |
---|---|---|---|
![]() |
Bestseller din Chișinău (Telecentru) str. Drumul Viilor 36/1 | 022-993-992 | Stoc limitat |
Descriere
Guerrilla Marketing, cartea ca a declansat revolutia marketingului de gherila, acum intr-o editie exinsa si complet actualizata pentru aceasta perioada mai tulbure ca niciodata.
Guerrilla este pe scurt o metoda de lupta prin intermediul careia un grup mic de combatanti se folosesc de mobilitatea lor pentru a castiga in fata unui adversar numeros si mai putin mobil. Marketingul de guerrilla, creeat de Levinson, pleaca de la caracteristica principala a luptelor de guerrilla si, implicit, a artei razboiului: castiga lupte fara a se implica, practic, in razboi. Luptatorii de guerrila nu pot fi identificati, ei neavand o uniforma sau semne distinctive, pentru a nu putea fi recunocuti.
In 1982, Jay Conrad Levinson a revolutionat strategiile de marketing utilizand in mod practic tacticile de guerrila si fiind primul care a recunoscut ca sunt extrem de viabile in lumea afacerilor. Acest gen de marketing permite sa desfasori campanii de promovare cu un buget extrem de mic. Avantajul lor este faptul ca sunt concepute in asa fel incat consumatorul nu realizeaza ca i s-a vandut de fapt un produs, fiind o forma mascata de marketing.
Cine a cumpărat acest produs, a mai cumpărat:
Detaliile Produsului
Limba: | Română |
---|---|
Coperta: | Copertă moale |
Pagini: | 477 |
Editura: | Business Tech |
Apariția: | 2012 |
ISBN: | 978-973-8495-64-7 |
Dimensiuni: | 13 x 20 cm |
Greutatea: | 0.4500 |