Ghidul Complet al Marketingului Direct și Interactiv

Mai multe poze

Ghidul Complet al Marketingului Direct și Interactiv
192,00 MDL (40,17 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Ghidul Complet al Marketingului Direct și Interactiv este un manual esential pentru orice persoana care vrea sa se asigure ca activitatea sa de marketing direct functioneaza.

O parte a marketingului direct nu este denumita inutil junk mail - corespondenta directionata mediocru este o risipa de bani si enerveaza clientii. Pe de o parte, un marketing direct bun este calea cea mai eficienta de selectare, castigare si pastrare a noilor clienti. Marketingul mediocru este o risipa de timp si de bani si indeparteaza mai multi clienti decat dobandeste.

Pe de alta parte, un marketing direct bun este un proces total diferit. Unele companii il realizeaza atat de bine, incat acestea coordoneaza selectarea repetata a clientilor potriviti - persoane care doresc intr-adevar sa cumpere ce au de vandut aceste companii.

Marketingul direct este atat de precis, incat realizeaza vanzarea. Este atat de complet, incat le raspunde clientilor inainte ca acestia sa fi stiut ca aveau nevoie de el, realizeaza pastrarea clientilor si stimuleaza interesul fata de brand si fata de serviciile pe care le vinde.

Lucrarea de fata va arata cum sa va eficientizati marketingul direct si interactiv si va ghideaza spre succesul campaniiilor de marketing.

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 472
Editura: All
Apariția: 2008
ISBN: 973-571-650-X
Dimensiuni: 10,6 x 18
Greutatea: 0.5800

Pareri