Ghid Practic de Relații Publice

Ghid Practic de Relații Publice
247,00 MDL (51,67 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Componenta esentiala a oricarui program de marketing, relatiile publice elaboreaza strategii, solutioneaza probleme si asigura o comunicare eficienta cu mass-media si o perceptie adecvata a publicurilor asupra companiei.

Ghidul practic al lui Joe Marconi reprezinta un instrument necesar atit pentru intelegerea conceptului de relatii publice, cit si pentru punerea lui in practica. Citind aceasta lucrare, veti invata care sint elementele-cheie ale unei campanii, cum se scrie un comunicat de presa, cum se calculeaza bugetul, cit de importanta este imaginea firmei, cum se elaboreaza un discurs si care este cea mai potrivita modalitate de a gestiona o criza.

Cuprins: Relatiile publice: arta sau stiinta? • Planul de relatii publice • Public(uri) • Relatiile publice si mixul de marketing • „Ce”-ul si „cum”-ul mesajului • Puterea imaginilor si a marcilor • Tipuri de campanii de marketing • Relatiile cu investitorii: relatii publice diferite • Relatiile cu angajatii: puterea din interior • Informarea publica: imaginatie si energie • Alegerea unei agentii de relatii publice • Relatiile publice si mass-media • Gestionarea crizelor si relatiile publice • Portofoliul de relatii publice

Despre Autor

Joe Marconi este consultant de marketing. Cu o experienta de aproape trei decenii in publicitate, relatii publice si branding, a lucrat pentru numeroase companii si agentii de PR.

A publicat articole in periodicele de prim-plan precum International Herald Tribune, The Chicago Tribune sau Adweek. Dintre lucrarile sale, amintim: Crisis Marketing: When Bad Things Happen to Good Companies (1993), Image Marketing (1996), The Brand Marketing Book (1999), The Complete Guide to Publicity (1999), Future Marketing: Targeting Seniors, Boomers, Generations X and Y (2000), Reputation Marketing (2001), Cause Marketing (2002).

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 392
Editura: Polirom
Apariția: 2007
ISBN: 978-973-46-0703-7
Dimensiuni: 16 x 23,5 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri