Ghid pentru Învațămîntul Preșcolar. O Abordare din Perspectiva Noului Curriculum

Ghid pentru Învațămîntul Preșcolar. O Abordare din Perspectiva Noului Curriculum
182,00 MDL (38,07 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Cea mai importanta schimbare prevazuta de reforma invatamintului prescolar din 2000 a fost trecerea de la o programa centrata pe continuturi la una centrata pe obiective. Ghid pentru invatamintul prescolar ofera repere esentiale pe baza carora educatorii isi pot desfasura activitatea in contextul reformei curriculare, continind deschideri teoretice, o prezentare a politicilor din domeniul educatiei timpurii si sugestii metodologice utile.

Adresat atit educatorului incepator, cit si celui cu experienta, volumul propune o viziune globala a ciclului proiectare-aplicare-evaluare si numeroase solutii practice: planificarea anuala/semestriala, conceperea si elaborarea proiectului tematic si a celui didactic, strategii ludice de invatare, instrumente de evaluare etc.

Cuprins: Proiectarea demersului didactic la gradinita • Conceperea si elaborarea proiectului tematic • Conceperea si elaborarea proiectului didactic (microproiectarea) • Bune practici in desfasurarea activitatilor de invatare • Nevoile speciale ale unor copii • Evaluarea prescolarilor si a activitatilor desfasurate la gradinita

Despre Autor

Camelia Munteanu (n. 1971), absolventa a Scolii Normale „Vasile Lupu”, Iasi, si a Facultatii de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, Universitatea „Al.I. Cuza”, specializarea Pedagogia invatamintului primar si preprimar. Este institutor, gradul didactic I, la Gradinita cu program prelungit nr. 21 din Iasi, metodist al Inspectoratului Scolar Judetean Iasi si formator in educatie parentala. A mai publicat Practici curriculare la gradinita (coautor, 2008).

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 264
Editura: Polirom
Apariția: 2009
ISBN: 978-973-46-1404-2
Dimensiuni: 16 x 23,5 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri