Gestionarea Conflictelor în Organizații. Tehnici de Neutralizare a Agresivității Verbale

Gestionarea Conflictelor în Organizații. Tehnici de Neutralizare a Agresivității Verbale
144,00 MDL (30,12 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

In mediul organizational, violenta isi gaseste adesea debuseu sub forma agresivitatii verbale, ce poate aduce numeroase prejudicii firmelor si angajatilor.

Arthur H. Bell investigheaza atit motivatiile si metodele agresorilor, cit si psihologia si comportamentul victimelor, prezentind strategiile de prevenire a abuzurilor lingvistice si de recuperare in urma unor astfel de situatii. Angajatilor, lucrarea le ofera un veritabil ghid de gestionare a relatiilor interpersonale la locul de munca, iar companiilor, un prilej de constientizare a mediilor de lucru ostile, prezente de multe ori chiar in interiorul lor.

Cuprins: Cui ii pasa de agresiunile verbale • Ce este abuzul de limbaj • Cum recunosti atacul verbal • Factori de vulnerabilitate • Profilul agresorilor verbali • Cum sa punem capat abuzului verbal • Citeva scenarii ale agresiunii • Abuzul verbal, sanatatea si productivitatea • Descrierea unui loc de munca lipsit de atacuri verbale

Recenzii

”«Cum recunosti atacul verbal», «Profilul agresorilor verbali», «Cum sa punem capat abuzului verbal» sint citeva dintre capitolele cuprinse in volumul <i>Gestionarea conflictelor in organizatii. Tehnici de neutralizare a agresivitatii verbale</i>, scris de Arthur H. Bell, profesor de managementul comunicarii la Universitatea din San Francisco. Scriitorul investigheaza atit motivatiile si metodele agresorilor, cit si psihologia si comportamentul victimelor. El prezinta strategii de prevenire a abuzurilor lingvistice, dar si de recuperare in urma unor astfel de situatii. Volumul ofera si solutii pentru gestionarea relatiilor interpersonale la locul de munca.” - Felicia Niculae Traistariu, 5 februarie 2007, Evenimentul zilei

”Intr-un moment cind micul ecran ne infatiseaza personaje proeminente ale vietii politice aruncindu-si cu dezinvoltura insulte de maidan, este deosebit de oportuna aparitia volumului Gestionarea conflictelor in organizatii. Tehnici de neutralizare a agresivitatii verbale de Arthur H. Bell. Aflam din aceasta carte ce este abuzul de limbaj, cum se recunoaste un atac verbal, care sint factorii de vulnerabilitate, care este profilul agresorilor verbali, efectele abuzului verbal asupra sanatatii angajatilor si asupra productivitatii, dar si cum se poate pune capat abuzului verbal.

Este un ghid de gestionare a relatiilor interpersonale la locul de munca, util pentru angajati, dar si pentru patroni sau manageri, care trebuie sa stie ca un mediu de lucru ostil nu este benefic intreprinderii.” - Lucia Verona, 26 februarie 2007, Saptamina financiara

Despre Autor 

Arthur H. Bell este profesor de managementul comunicarii si director al programelor comunicationale la Masagung Graduate School of Management, Universitatea din San Francisco.

A fost consultant pe probleme de comunicare pentru numeroase companii din top Fortune si a publicat peste 40 de carti si sute de articole despre managementul strategic, comunicare si limbaj.

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 216
Editura: Polirom
Apariția: 2007
ISBN: 973-46-0421-X
Dimensiuni: 13 x 20 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri