Excelenţa în Afaceri

Excelenţa în Afaceri
68,00 MDL (14,23 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Bestseller Internațional

Excelenţa în afaceri s-a aflat în fruntea bestsellerurilor de pe listele furnizate de reviste precum New York Times, Wall Street şi Business Week, fiind vândută în peste 3 milioane de exemplare şi tradusă în peste 35 de limbi.

În anul publicării sale Excelenţa în afaceri afost desemnată de Business Week printre primele 10 cărţi de afaceri din SUA, apoi s-a menţinut ani de zile în topul New York Times al celor mai bine vândute cărţi de non-ficţiune. Editura Harper-Collins, care a publicat ediţia americană a cărţii, o nominalizează şi astăzi printre lucrările sale economice cu un imens succes.

Iar USA Today o includea în 2005 printre titlurile care înregistraseră cele mai mari vânzări. În 2006, Wall Street Journal a cotat cartea de faţă printre primele 10 din domeniu. În fine, la data publicării prezentei ediţii în limba română, lucrarea se află printre primele 10 cărţi de afaceri şi incestiţii comercializate prin Internet.

Recenzie

”Această carte, bine scrisă şi bazată pe o cercetare atentă, dovedeşte neteinicia celor mai multe false terorii din managementul actual, de la cultul supraomului aflat în poziţia de CEO până la cultul faţă de IT şi mania fuziunilor şi achiziţiilor. Mediocritatea nu poate deveni competenţă se poate transforma în excelenţă.“ - Peter Drucker

Video despre Carte

Despre Autor

Jim Collins este consultant în afaceri şi mentor pentru lideri din toate sectoarele corporatiste şi sociale; susţine conferinţe pe tema sustenabilităţii şi creşterii companiilor. Între 1988 şi 1995 a fost membru al Stanford University Graduate School of Business, unde a primit Premiul pentru Profesorat Remarcabil în 1992. La începuturile carierei sale a lucrat pentru companii precum McKinsey & Company sau Hewlett-Packard. În prezent îşi petrece majoritatea timpului în laboratorul său de management din Boulder, Colorado, unde desfăşoară studii şi cercetări cu lideri din întreaga lume.

Detaliile Produsului

Titlu Original: Good to Great: Why Some Companies Make the Leap... and Others Don't
Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 376
Editura: Curtea Veche
Apariția: 2010
ISBN: 978-973-669-907-8
Dimensiuni: 13 x 20 cm
Greutatea: 0.4500

Pareri