Emotionomics. Cum să Câştigi Inimile şi Minţile Oamenilor

Emotionomics. Cum să Câştigi Inimile şi Minţile Oamenilor
367,00 MDL (76,78 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Descrierea Cărții

Timp îndelungat, emoţiile au fost ignorate şi la mare preţ au fost raţiunea şi eficienţa. Numai că oamenii sunt influenţaţi în primul rând de sentimente atunci când iau o decizie.

Dan Hill şi-a propus să afle cum trebuie conduse companiile şi afacerile în secolul XXI. În Emotionomics, face o analiză concisă a acelor idei din psihologie şi psihiatrie care explică modul nostru de funcţionare.

Emotionomics ne spune cum poate fi micşorată distanţa dintre a spune şi a simţi. Codul emoţional, odată stăpânit, oferă cheia pentru o mai bună gestionare a dinamicii care determină vânzările şi productivitatea unei companii.

Recenzii

"Se ştie că sentimentele sunt importante, dar ne-au lipsit vocabularul şi instrumentele necesare pentru a surprinde şi a le măsura semnalele şi impactul emoţional. Citiţi această carte pentru ca următoarea campanie de piaţă pe care o organizaţi să se concretizeze într-un volum mare de vânzări." -- Philip Kotler

"Pregătiţi-vă pentru o călătorie senzaţională. În această incursiune fascinantă în realitatea lumii de azi, Dan Hill vă poartă de la expresiile faciale la semnele de circulaţie. Veţi descoperi ceva interesant pe fiecare pagină." -- Seth Godin

"Într-o lume în care apar concomitent o mulţime de produse şi servicii, câştigă cele care ne provoacă o reacţie emoţională pozitivă. Emotionomics ne ajută să înţelegem mai bine marea provocare a vieţii şi a lumii afacerilor: mintea omenească." -- Scott Bedbury, CEO Brandstream, autor al lucrării A New Brand World

"Emotionomics este cea mai dinamică şi pătrunzătoare carte despre raportul dintre psihologia emoţiilor, neurologie, endocrinologie cu vânzările şi marketingul." -- Richard Boyatzis, profesor de psihologie şi comportament organizaţional, Western Reserve University

Despre Autor

Dan Hill este recunoscut drept o autoritate în analiza rolului jucat de emoţii în comportamentul consumatorului şi al angajaţilor. S-a specializat în folosirea codului facial pentru evaluarea procesului decizional în testarea opiniei consumatorului.

Dan Hill e fondatorul şi preşedintele societăţii ştiinţifice de consultanţă Sensory Logic, specializată în dezvoltarea legăturilor dintre senzorial şi emoţional la nivelul companiilor. Participă frecvent la conferinţe pe teme economice din toată lumea. A mai scris "Body of Truth: Leveraging What Consumers Can't or Won't Say".

Detaliile Produsului

Titlu Original: Emotionomics: Leveraging Emotions for Business Success
Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 504
Editura: Publica
Apariția: 2010
ISBN: 978‑973‑1931‑38‑8
Dimensiuni: 14,5 x 20,5 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri