Economia Mass-Media

Economia Mass-Media
216,00 MDL (45,19 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

O firma de media poate sa dea faliment sau sa fie prospera, se poate extinde de la nivel local la nivel international sau poate deveni ineficienta.
 
Volumul explica de ce uneori un ziar local este mai profitabil decit unul central, de ce o institutie de presa care nu ii aduce profit proprietarului este tinuta in viata si de ce, in unele tari, publicul accepta sa sustina financiar o afacere mass-media. Expunerile teoretice sint ilustrate cu numeroase exemple ce prezinta cazurile unor firme cunoscute, atit romanesti (Realitatea-Catavencu, Media Pro), cit si straine (Time Warner, NBC).
 
Prima lucrare de acest gen din Romania, Economia mass-media se adreseaza studentilor la jurnalism, jurnalistilor, managerilor institutiilor de media, proprietarilor si legislatorilor.
 
Din cuprins:

Industriile culturale • Logici de productie si modele de afaceri • Politicile media si interesul public • Politica editoriala si crearea de valoare • Promovarea care sustine si promovarea care distruge produsul jurnalistic • Glosar de media planning si de cercetare a audientei

Despre Autor

Raluca‑Nicoleta Radu este doctor in stiinte ale comunicarii, conferentiar la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea din Bucuresti.

Din ianuarie 2010 este editor la Revista Romana de Jurnalism si Comunicare. Este membru fondator al Asociatiei Formatorilor din Jurnalism si Comunicare din Romania. A contribuit cu studii in mai multe lucrari, a publicat articole in reviste de specialitate si volumul Institutii culturale in tranzitie. Despre creativitate in jurnalismul si cinematografia din Romania, dupa 1944 (2011).

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 224
Editura: Polirom
Apariția: Octombrie 2012
ISBN: 978-973-46-2264-1
Dimensiuni: 16 x 23,5 cm
Greutatea: 0.2500

Pareri