Deontologia Comunicării Publice

Deontologia Comunicării Publice
204,00 MDL (42,68 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

„Multi cred ca o carte dedicata deontologiei profesiilor din cimpul comunicarii este un proiect utopic. Realitatea din jurul nostru arata totala indiferenta a celor mai multi dintre specialisti fata de etica profesionala. Dar in urma cu ceva ani era utopic sa te lupti impotriva efectelor nocive ale incalzirii globale, ale E-urilor din alimente sau ale risipirii resurselor naturale. Iar astazi toate acestea si multe altele sunt preocupari majore ale liderilor politici si ale oamenilor obisnuiti.
 
Cartea de fata ne arata cit de importanta este deontologia pentru reusita in afaceri, pentru prestigiul institutiilor, pentru legitimitatea profesionistilor. Iar ce poate parea astazi utopic va fi in curind adevarul trait si modelul de comportament asumat al celor care vor sa rosteasca cu mindrie numele profesiei lor.” -- Mihai Coman
 
Din cuprins: Norme si valori in comunicarea publica • Un model in trei pasi pentru deciziile etice • Deontologia mass-mediei din perspectiva economiei (comportamentale) • Libertatea de exprimare si de informare. Limitele libertatii • Prezentarea adevarului • Protejarea vietii private • Evitarea stereotipurilor • Conflictul de interese • Incercarea de cenzurare a filmului Cruising • Libertatea de exprimare a jurnalistului vs dreptul la reputatie al magistratului • Avertizorii de integritate. Cazul statului X in documentele furnizate de Snowden • Cazul „Rosia Montana” – interesul public vs interesul comercial • Modificarea electronica a imaginilor

 

Despre Autor

Raluca‑Nicoleta Radu este doctor in stiinte ale comunicarii, conferentiar la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea din Bucuresti.

Din ianuarie 2010 este editor la Revista Romana de Jurnalism si Comunicare. Este membru fondator al Asociatiei Formatorilor din Jurnalism si Comunicare din Romania. A contribuit cu studii in mai multe lucrari, a publicat articole in reviste de specialitate si volumul Institutii culturale in tranzitie. Despre creativitate in jurnalismul si cinematografia din Romania, dupa 1944 (2011).

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 256
Editura: Polirom
Apariția: Martie 2015
ISBN: 978-973-46-4693-7
Dimensiuni: 16 x 23,5 cm
Greutatea: 0.2500

Pareri