De la Publicitate la Consumator

De la Publicitate la Consumator
270,00 MDL (56,48 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Conform statisticilor, petrecem un an si jumatate din viata urmarind reclame. Ce anume atrage atentia consumatorului? Cum puteti crea o reclama de succes?

Pornind de la exemple practice – reclame celebre, campanii de succes in media –, De la publicitate la consumator analizeaza impactul mesajului publicitar asupra publicului si va invata ce trebuie sa faceti pentru ca reclamele dumneavoastra sa fie eficiente, adica sa vinda produsul/serviciul pe care il promoveaza. Cartea se adreseaza atit specialistilor din domeniu, agentiilor de profil, firmelor care doresc sa-si faca publicitate, cit si consumatorilor obisnuiti.

Cuprins: Limitele publicitatii • Monitorizarea continua: sinteti oare urmariti? • Eficacitatea reclamelor amuzante • Publicitatea de sezon • De ce nu ne amintim reclamele radio • Internetul: publicitatea intr-o noua era • Evaluarea efectelor publicitatii asupra memoriei

Despre Autor

Max Sutherland a fost presedinte si este director de creatie la NFO MarketMind, o filiala a NFO Worldwide. De asemenea, este profesor universitar de Marketing la Monash University si la Swinburne University of Technology in Australia si profesor asociat la Santa Clara University din California, SUA.Profesorul Sutherland este psiholog calificat cu trei titluri universitare: Doctor in Psihologie la Kent State University (SUA), Master in Psihologie la Sydney University si Licentiat in Comert (Marketing) la University of New South Wales.

S‑a ocupat de prospectarea pietei pentru Coca‑Cola Export Corporation si Overseas Telecommunications Commission. A tinut cursuri in domeniul studiilor de piata si al com­portamentului consumatorului la University of NSW si la David Syme Business School (acum Monash University), precum si la Kent State University (SUA) ca profesor asociat.

Compania al carei cofondator este s‑a specializat in monitorizarea efectelor publi­citatii pentru multi dintre liderii de pe piata de publicitate din peste 20 de tari, inclusiv Gillette, Merck, Kodak, McDonald’s, Miller, Qantas, McCain, AT&T, Nestle, Pfizer, diverse firme de furnizari de servicii si de telecomunicatii.A fost editor al Australian Marketing Researcher, presedinte al Market Research Society of Australia si membru al Market Research Society of Australia si Australian Marketing Institute. Poate fi contactat la msutherland@compuserve.com.

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 384
Editura: Polirom
Apariția: 2008
ISBN: 978-973-46-1138-6
Dimensiuni: 16 x 23,5 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri