Cum să Vinzi Gheață Eschimoșilor. Cum să Promovezi un Produs pe care nu-l Dorește Nimeni

Cum să Vinzi Gheață Eschimoșilor. Cum să Promovezi un Produs pe care nu-l Dorește Nimeni
93,00 MDL (19,46 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Descrierea Cărții

Cartea este scrisă de fostul preşedinte al iniţial falimentarei echipe de baschet New Jersey Nets, Jon Spoelstra. El a devenit rsponsabil pentru triplarea în numai trei ani a veniturilor echipei şi pentru creşterea cu 250 a bazei de abonaţi la meciuri. Acolo unde toată lumea văzuse o cauză pierdută, Spoelstra a depistat o oportunitate remarcabilă de a stimula un produs obosit şi uzat, astfel încât să atingă o profitabilitate fără precedent.

Cartea nu se adresează doar celor care lucrează în marketingul sportiv, ci trece cu succes din domeniul sportului la produsul dumneavoastră, indiferent care ar fi el. Tehnicile perfecţionate de Spoelstra se aplică oricărui produs, în orice companie.

Cum să vinzi gheaţă eschimoşilor va deveni cu siguranţă o lucrare de referinţă în marketing. Utilizând tehnicile puternice din această carte, puteţi învăţa şi dumneavoastră să atingeţi imposibilul şi... să le vindeţi gheaţă eschimoşilor.

Recenzie

„Jori Spoelstra are o minte foarte creativă în marketing. Toţi pot învăţa câte ceva din lectura cărţii lui." - Philip H. Knight, CEO al companiei Nike

Detaliile Produsului

Titlu Original: Ice to the Eskimos: How to Market a Product Nobody Wants
Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 288
Editura: Meteor Press
Apariția: 2008
ISBN: 978-973-46-2161-3
Dimensiuni: 12,7 x 19,6 cm
Greutatea: 0.2380

Pareri