Cum Să Vinzi Clienților Dificili. Secretele Persuasiunii

Cum Să Vinzi Clienților Dificili. Secretele Persuasiunii
270,00 MDL (56,48 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Legea dură a concurenţei nu ocoleşte nici un agent comercial. Concurența are întotdeauna produse similare la un preţ mai mic, iar clienţii sunt din ce în ce mai informaţi, mai exigenţi şi mai selectivi. Cum îi convingeţi că oferta dumneavoastră este cea mai bună de pe piaţă?

Volumul prezintă metode de atragere şi fidelizare a clientelei, strategii de negociere şi tehnici de persuadare, însoţite de numeroase exemple concrete. Indiferent dacă lucraţi pe cont propriu sau sunteţi managerul unei echipe de vânzări, veţi reuşi să încheiaţi contracte chiar şi cu cei mai pretenţioşi clienţi.

Cuprins: De ce sunt clienţii atât de greu de convins? •  Cum să vă consolidaţi relaţiile •  Cum să vă adaptaţi strategia privind întrevederile •  Vânzarea de soluţii •  Stăpânirea tehnicilor de adresare a întrebărilor •  Cum să vă influenţaţi interlocutorii •  Cum să contracaraţi obiecţiile •  Cum să vă faceţi acceptat preţul •  Cum să grăbiţi încheierea vânzării •  Un plan pentru întrevederile dificile •  Cum să vă puneţi în valoare potenţialul

Despre Autor

Nicolas Caron are o diplomă în comerţ internaţional şi a lucrat ca responsabil de vânzări în mai multe firme de servicii şi consultanţă. Este director asociat al cabinetului Halifax Consulting, una dintre cele mai importante firme franceze din domeniul consultanței comerciale. A mai publicat: Demotiver a coup sur. Les embrouilles de Demotivator (2003), Les Tableaux de bord de la fonction commerciale (2006).

Detaliile Produsului

Titlu Original: Vendre aux clients difficiles : Les clés de la persuasion
Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 384
Editura: Polirom
Apariția: 2008
ISBN: 978-973-46-1019-8
Dimensiuni: 13 x 20 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri