Cum să scrii scrisori de vânzări care vând. Secretele unui direct mail de succes

Cum să scrii scrisori de vânzări care vând. Secretele unui direct mail de succes
202,00 MDL (42,26 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Descrierea Cărții

Oricine este implicat in acest tip de comunicare de afaceri va beneficia de pe urma textului extrem de valoros, fie ca îşi oferă serviciile clienţilor sau prospecţilor, ori pur şi simplu redactează corespondenţa internă.

Exemplele practice, trucuri, indicii şi tehnici pentru a obţine rezultate mai bune din corespondenţă.

Garantez că oricine va citi această carte şi va acţiona în urma învăţămintelor care pot fi extrase şi puse în practica de aici, va trage foloase înzecit.
R. Heller. fondator Management Today

Câte dintre scrisorile pe care le primiţi vând cu adevărat?

La câte din ele vă uitaţi pentru ca apoi să le aruncaţi sau să le citiţi numai pentru a vă îngrozi, văzând cât de puţin sunteţi înţeleşi şi cât de rar vă câştigă cu adevărat?

Mulţi ştiu că scrisorile bine pregătite şi scrise pot fi foarte puternice, puţini sunt cei care realizează cât de puternice pot fi ele de fapt.

Timpul pe care îl petreceţi învăţând să scrieţi o scrisoare care să vândă poate fi una dintre cele mai rentabile investiţii pe care le veţi face vreodată.

Această carte se adresează tuturor celor care se confruntă zi de zi cu redactarea unei scrisori la care să primească cât mai multe răspunsuri cu putinţă.

Recenzii

"Am descoperit scrierile lui Drayton Bird în 1996, când în mână mi-a căzut ediţia în limba engleză a cărţii Scrisori de vânzări care vând. Habar n-aveam atunci despre cine este Drayton Bird, dar cartea mi s-a părut fascinantă şi plină de bun simţ, mai ales prin simplitatea şi concreteţea limbajului folosit. Nu-l găseam ca fiind acel “lingo” de marketing, plin de noţiuni care fac femeile să-ţi cumpere de băut, ci – dimpotrivă – părea o conversaţie între amici, plină de afecţiune." - Şerban Goran, preşedinte Asociaţia Română de Marketing Direct

"Citiţi această carte şi renunţaţi la serviciile agenţiilor, avocaţilor si consilierilor plătiţi să redacteze scrisori." - Tim Ambler, Senior Research Fellow, London Business School

Despre Autor

Drayton Bird este o legendă a marketingului direct şi a ţinut prezentări în faţa publicului în peste 43 de ţări. Chartered Institute of Marketing afirmă despre el că este unul dintre marile nume care au ajutat la formarea marketing-ului din ziua de astăzi, alaturi de Philip Kotler, Tom Peters sau Theodore Levitt.

David Ogilvy spunea despre Drayton Bird că "ştie mai multe despre marketing-ul direct decât oricine altcineva pe lume" şi că "prezentările sale sunt deosebit de informative şi foarte amuzante". Drayton Bird Associates, compania de consultanţă pe care a fondat-o şi pe care o conduce este specializată în obţinerea de rezultate măsurabile pentru clienţii săi prin strategii foarte bune şi creativitate pe toate mediile de comunicare.

Detaliile Produsului

Titlu Original: How to Write Sales Letters That Sell
Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 408
Editura: Publica
Apariția: 2009
ISBN: 978-973-88365-3-0
Dimensiuni: 16.5 x 23.5 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri