Cum să ne Păstrăm Clienții

Cum să ne Păstrăm Clienții
183,00 MDL (38,28 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Un ghid al profitului intr-o era a puterii clientului.

Marketingul traditional nu mai este eficient. Chiar si relatiile bine consolidate cu clientii se destrama.

In mediul economic actual trebuie creata aceasta incredere exceptionala in relatia cu clientii care detin mai mult ca oricand numeroase informatii, optiuni si experiente. Trebuie excelat in marketingul relatiei cu clientii pentru a maximiza interesele lor si a consolida parteneriate cu acestia. Aceasta carte va invata sa imbunatatiti elementele strategiei consilierii clientilor.

Glen Urban este profesor de marketing la MIT Alfred P. Sloan School of Management si fondator/presedinte al Experion Systems Inc. A creat metodologia accelerarii informatiei pentru simularea vanzarilor, o metoda ce a economisit milioane de dolari din costurile de dezvoltare ale producatorilor. Este coautorul a sase carti, Inclusive Digital Marketing Strategy, Design and Marketing of New Products, editia a doua, si Advanced Marketing Strategy.

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 128
Editura: All
Apariția: Mai 2011
ISBN: 978-973-571-789-6
Dimensiuni: 16,5 x 23,5 cm
Greutatea: 0.4500

Pareri