Cum să Devii un Nimeni [Carte Electronică]

Mai multe poze

Cum să Devii un Nimeni [Carte Electronică]
44,99 MDL (9,41 RON)
44,99 MDL (9,41 RON)

Descriere

"„Eşti un nimeni!“ Această imprecaţie se adresează, de regulă, unei persoane care e „cineva“. Probabil că mai des decât se spune, în România şi în limba română, despre cineva că e cineva.

Fără pretenţii de rigoare antropologică, ceea ce se vede cu ochiul liber, la noi, e predilecţia către contestaţie – mai nou, pe Internet, către înjurătură –, deci o carte care se ocupă cu mecanismele celebrităţii şi maşinăria media trebuie să aibă în vedere „devenirea întru Nimeni“. Un „Nimeni“ este opusul lui „cineva“ la scară istorică, şi totuşi e o persoană care a fost numită cu insulta asta tocmai fiindcă a făcut ceva.

Recenzii

În Cum să devii un Nimeni e vorba de branduri personale, statutul de vedetă, classic media, new media, aşa cum arată ele în România, în 2009. Am împănat cartea cu poveşti trăite pe propria piele, anecdote care sper să aibă o încărcătură de mici studii de caz. În businessul ăsta, lucrurile nu sunt de fapt nici cum se spune la şcoala de jurnalism, nici ca-n ziarele de scandal. Cred că publicul vrea să ştie cum arată dinăuntru.“ (Iulian Comănescu)

“În carte există nişte mici naraţiuni-anecdote despre diferite lucruri pe care le-am trăit prin media şi care mi s-au părut semnificative, cu valoare de studiu de caz. În rest – sunt descrieri şi consideraţii teoretice despre celebrităţi, brand personal, old media, new media şi comunicare politică. Plus un glosar de romgleză la coadă.”

,,Cititi cartea daca vreti sa intelegi ce e brandingul personal. Povestea Andreei Esca este in acest sens “cireasa de pe tort”. Insa, e musai s-o cititi acum. Nu că o parte din ideile prezentate n-ar fi general valabile, dar contine prea multe informatii proaspete (abia scoase la iveala in momentul lansarii cartii) pentru a fi ingropate.'' -- http://elenaciric.ro/2009/cum-sa-devii-un-nimeni.html

Detaliile Produsului

Limba: Română
Editura: Humanitas
Apariția: 2011
ISBN: 978-973-50-3018-6
Compatibil cu: iPhone, iPad, Android, Windows Phone

Pareri