Cum să Cîstigi Noi Clienți. Prospectarea Comercială Eficientă

Mai multe poze

Cum să Cîstigi Noi Clienți. Prospectarea Comercială Eficientă
223,00 MDL (46,65 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Descrierea Cărții

Distins de asociaţia Dirigeants Commerciaux de France cu premiul pentru cea mai bună lucrare economică, volumul prezintă mai multe metode de eficientizare a activităţii de prospectare şi de dezvoltare a competentelor personalului, indiferent dacă este vorba de agenţii comerciali, şefii echipelor de vânzări sau directorii de întreprinderi.

Despre Autori

Frederic Vendeuvre este director asociat al Halifax Consulting, una dintre cele mai importante firme franceze de consultanţă şi formare profesională.

Philippe Beaupre este fondator al Ecole de Vente Xerox. A mai publicat, împreună cu Frederic Vendeuvre, Demotiver a coup sur (2003).



Cuprins:
Socializarea şi relaţionarea interumana •  Dezvoltarea personală •  Comunicarea financiară şi relaţionarea publică în organizaţii •  Comunicarea, persuasiunea, influenţarea •  Presiunea diferenţelor perceptuale şi culturale •  Registrele comunicării umane •  Pragmatică negocierii afacerilor

Stefan Prutianu
De acelaşi autor, la Editura Polirom au apărut: Comunicare şi negociere în afaceri (1998); Inteligenţa Marketing Plus (coautor, 1998; ediţia a II-a, 2003); Manual de comunicare şi negociere în afaceri (două volume, 2000); Cercetarea de marketing. Studiul pieţei pur şi simplu (coautor, 2002; ediţia a II-a, 2004); Antrenamentul abilitaţilor de comunicare (2005); Antrenamentul abilitaţilor de comunicare. Limbaje ascunse (2006); Antrenamentul abilitaţilor de negociere (2007).
(n. 1954), profesor universitar, conducător de doctorat la Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor, Universitatea „Al.I. Cuza", Iaşi. Stagii de formare în marketing şi comunicare la universităţile Paris-Sud (1992), Las Islas Baleares (1992), Nebraska at Omaha (1993). Volume publicate: Introducere în modelarea economică (coautor, 1988); Managementul micilor afaceri (coautor, 1993); Negocierea şi analiza tranzacţională (1995); Marketing – probleme, teste, comentarii (coautor, 1996); Inteligenţa marketing (coautor, 1997); Comunicarea interumana şi negocierea afacerilor (1998); Dicţionar de marketing (în colaborare, 2006). A publicat peste 900 de articole în presă de interes general şi în reviste de specialitate (Timpul, Monitorul, Ziarul de Iaşi, Literatură şi artă, Opinia Studenţeasca, Dialog, Tribună economică, Capital, Economistul, Idei de afaceri, Psihologia socială, Caiete sociologice etc.). A fost distins cu Premiul Uniunii Scriitorilor pentru Inteligenţa marketing plus (1998).

Detaliile Produsului

Titlu Original: Gagner de nouveaux clients : La prospection efficace
Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 280
Editura: Polirom
Apariția: 2008
ISBN: 978-973-46-1170-6
Dimensiuni: 13 x 20 cm
Greutatea: 0.3100

Pareri