Comunicarea prin Imagini. Cum să-ți Pui în Valoare Comunicarea prin Intermediul Dimensiunii Vizuale

Comunicarea prin Imagini. Cum să-ți Pui în Valoare Comunicarea prin Intermediul Dimensiunii Vizuale
216,00 MDL (45,19 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Imaginile de marca, logourile, modul de prezentare a unor produse, jocurile sint forme de comunicare vizuala.

Succesul acestui tip de comunicare este asigurat de coerenta dintre continuturi, simboluri, imagini si suporturile utilizate, care faciliteaza receptarea, intelegerea si memorarea mesajelor de catre destinatari. Utilizat in comunicarea interna si externa a unei organizatii, limbajul imaginilor se supune unor coduri culturale si trebuie sa se adapteze in acelasi timp constringerilor comunicarii.

Lucrarea va ajuta sa alegeti tipurile de imagini corespunzatoare diverselor publicuri – parteneri ai firmei, clienti, colaboratori, mass-media –, fiind un ghid util pentru toti profesionistii imaginii si ai comunicarii: agentii de comunicare, directori de comunicare, machetatori, graficieni etc.

Cuprins: Cunoasterea potentialului imaginilor • Crearea imaginii de marca • Concentrarea asupra diversitatii • Structurarea unui sistem de identitate vizuala • Mitologii contemporane • Metafore dinamice • Retete pentru imagini eficiente • Cum prind glas culorile • Opt moduri de a fi ale imaginii • Ecranele prind viata

Despre Autor

Alain Joannes, editorialist politic, analist economic, critic de televiziune, in prezent consultant in comunicare si exploatarea tehnologiilor de diseminare. Are o experienta de peste 40 de ani ca jurnalist in presa scrisa, radio, televiziune si internet.

A mai publicat Le journalisme a l’ere electronique (2007).

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 224
Editura: Polirom
Apariția: 2009
ISBN: 978-973-46-1500-1
Dimensiuni: 16 x 23,5 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri