Comunicarea Directă: O Noua Frontieră. Studiu Extins de Caz: Compania „Electra” – Liderul Pieței Românesti de Interfoane

Mai multe poze

Comunicarea Directă: O Noua Frontieră. Studiu Extins de Caz: Compania „Electra” – Liderul Pieței Românesti de Interfoane
144,00 MDL (30,12 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Un nou sistem de comunicare, bazat pe relatii publice si comunicare directa, e gata sa revolutioneze marketingul contemporan.

Ca sa dobindim un client pe termen lung, va trebui sa ne concentram pentru a-l convinge sa aiba incredere in noi si apoi sa comunicam permanent cu el pentru a-i hrani si pentru a-i intretine aceasta incredere. In acest scop vom folosi comunicarea directa, personalizata, bazata pe relatii publice in forma clasica, dar si pe o multime de alte tehnici de comunicare directa.

„Din mers, Cezar a creat propriul «sistem integrat de comunicare si PR». L-a implementat in mai multe companii, l-a imbunatatit continuu si a functionat. Imaginea omului de afaceri de succes Marian Berdan si a companiei sale, «Electra», care constituie studiul de caz din acest volum, reprezinta dovada reusitei sale. Pas cu pas, de la cap la coada, cartea daruieste pilda unei revelatii, dar si a unui adevar crud: armele reclamei incep sa se toceasca. Nu disperati insa: comunicarea directa pare sa fie noua frontiera a relatiilor publice.” (Stefan Prutianu)

Cuprins: Comunicarea directa: arma secreta a comunicarii • Increderea este arma victoriei • Comunicarea directa • „Comunicom” • Primul pas: analiza organizatiei • Parteneri, nu clienti • Contact direct, la baioneta • Canalele de comunicare • Fisa de contact. Intretinerea fisei de contact • Comunicarea cu angajatii: lucrul cu oamenii • Comunicarea locala • Tirgurile si expozitiile internationale

Despre Autor

Cezar Caluschi, consultant in relatii publice si comunicare, este licentiat in marketing. In 1991, impreuna cu un grup de jurnalisti din Iasi din nucleul revistei Opinia studenteasca, a lansat cotidianul local Monitorul. A urmat, in strainatate, mai multe stagii sau programe de pregatire in jurnalism, in marketing si business management. Fondatorul Agentiei OSC – Oameni si Companii, specializata in comunicare directa personalizata, in marketing politic si in programe pentru afaceri publice. Numeroase premii pentru activitatea jurnalistica si pentru cea de comunicator:

La Editura Polirom a publicat, in colaborare cu Stefan Prutianu, Inteligenta Marketing Plus, 1998.

De acelasi autor: Inteligenta Marketing (in colaborare,1997), Relatii publice moderne (1998) si Comunicarea directa: o noua frontiera. Studiu extins de caz: compania „Electra” – liderul pietei romanesti de interfoane (2006).

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 256
Editura: Polirom
Apariția: 2006
ISBN: 973-46-0147-4
Dimensiuni: 13 x 20 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri