Arta de a Comunica. Metode, Forme și Psihologia Situațiilor de Comunicare (Ediţia 2015)

Arta de a Comunica. Metode, Forme și Psihologia Situațiilor de Comunicare (Ediţia 2015)
175,00 MDL (43,75 RON)

Disponibilitate: În Stoc

Descriere

Editia a II-a.
 
Traducere de Giuliano Sfichi, Gina Puica si Marius Roman.
           
Activitate umana fundamentala, comunicarea a fost studiata de-a lungul timpului de specialisti in diverse domenii. Alex Mucchielli sintetizeaza rezultatele obtinute de psihologi in decursul unui secol de cercetari, pentru a oferi o perspectiva coerenta asupra psihologiei comunicarii. Centrindu-si analiza pe comunicarea interpersonala – de la comunicarea amicala sau in familie pina la dialogul psihoterapeutic, interviu si negociere –, cunoscutul profesor prezinta principalele forme ale acesteia, precum si paradigmele care functioneaza in cadrul disciplinei.
 
Mucchielli propune de asemenea noi concepte relative la comunicarea implicita, comunicarea defensiva si comunicarea proiectiva si arata cum comunicarea poate fi folosita pentru a-i influenta pe ceilalti.
 
Din cuprins: Paradigmele de referinta si metodele de studiere a comunicarii • Formele comunicarii interpersonale • Comunicarea implicita si crearea normelor relationale • Comunicarea de sugestie si situatiile de influentare • Comunicarea de aparare sociala • Comunicarea in convorbiri si in dialog

 

Despre Autor

lex Mucchielli, unul dintre cei mai reputati specialisti in stiintele comunicarii, a fost profesor la Universitatea Paul Valery-Montpellier III, unde a fondat departamentul de stiinte ale informarii si comunicarii.

Dintre volumele publicate amintim: Theorie systemique des communications (1999), Etudes de communication. Le dialogue avec la technologie (coord., 2006), Communication et influence. Approche situationnelle (2008), Situation et communication (2010).

De acelasi autor, la Editura Polirom au mai aparut Dictionar al metodelor calitative in stiintele umane si sociale (coord., 2002), Arta de a comunica. Metode, forme si psihologia situatiilor de comunicare (2005, 2015) si Comunicarea in institutii si organizatii (2008).

Detaliile Produsului

Titlu Original: L'art d'influencer
Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 264
Editura: Polirom
Apariția: Februarie 2015
ISBN: 978-973-46-5208-2
Dimensiuni: 13 x 20 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri