Descriere
Clientii sunt atenti la felul cum ii atragi si cum sunt tratati. Prima lucrare care dezvaluie Declansatorii Motivationali ascunsi, astfel incat sa intelegem, sa prezicem si sa influentam comportamentul clientilor.
• Descifreaza felul in care clientii gandesc si iau decizii.
• Afla motivele reale pentru care organizatiile gestioneaza gresit experienta cu propriii clienti.
• Creeaza o Filosofie a Clientului prin care sa-l atragi si sa-l pastrezi.
• Gestioneaza Marea Schimbare de Atitudine a Clientului.
• Pregateste-ti angajatii pentru a face fata oricarui client.
• Solutioneaza nemultumirile clientilor pentru a consolida loialitatea.
• Descopera noile reguli pentru marketingul in masa si cel direct.
• Fa-ti clientii sa cumpere mai mult si mai des.
Este extrem de profitabil sa demonstrezi ca iti intelegi clientii; daca nu o faci, insasi compania ta este in pericol.
Cine a cumpărat acest produs, a mai cumpărat:
-
-
-
-
-
Pachet Grant Cardone: Fii Obsedat sau Fii Mediocru și Dacă Nu Ești Primul, Ești Ultimul
Preț de Listă: 518,00 MDL
Preț: 440,00 MDL
Economisești: 78,00 MDL (15%)
Detaliile Produsului
Titlu Original: | The Customer Is Bothering Me: How to Change Attitudes, Improve Results and Grow Your Bottom Line |
---|---|
Limba: | Română |
Coperta: | Copertă moale |
Pagini: | 224 |
Editura: | Amaltea |
Apariția: | Februarie 2013 |
ISBN: | 978-973-162-108-1 |
Dimensiuni: | 13,5 x 20,5 cm |
Greutatea: | 0.2500 |