Cele 22 de legi absolute de branding
Cele 22 de legi absolute de branding
Stoc Limitat
Grăbește-te, produs cu stoc limitat!
Produs disponibil în:
Descriere
Ce au în comun companii precum BMW, Coca-Cola sau Starbucks?
Un brand puternic!
O carte care trebuie citită de toți cei care vor să pătrundă în mintea consumatorului. Principiile descrise sunt esențiale pentru construirea unui brand de clasă mondială și răspunde la întrebări importante precum:
✓ Cum găseşti acel nume memorabil, pe care nimeni nu-l va uita?
✓ Cum să eviți cu orice preţ să fii pe locul al doilea în categoria ta?
✓ Cum să te concentrezi pe ceea ce este cu adevărat esențial?
„Prin intermediul analizei unor companii de prim rang precum Rolex sau Volvo, această carte arată cum trebuie de construit un brand veritabil." — PHILIP KOTLER
Mai multe informații
Limba: | Română |
---|---|
Pagini: | 320 |
Apariția: | 2022 |
Coperta: | Copertă moale |
Dimensiuni: | 20 x 13 cm |
ISBN: | 9789975354745 |