Ce Doresc Clienții Noștri. Ghid pentru Dezvoltarea Afacerii

Mai multe poze

Ce Doresc Clienții Noștri. Ghid pentru Dezvoltarea Afacerii
202,00 MDL (42,26 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Pentru a putea reuşi în afaceri, trebuie să cunoaşteţi aşteptările, preferinţele şi antipatiile clienților. Harry Beckwith, un reputat specialist în marketing, vă oferă această şansă. După ce veţi citi Ce doresc clienţii noştri, veţi putea vinde orice, oricui.

Aţi ales un sediu elegant şi l-aţi mobilat cu gust. Aţi creat o identitate de companie care reflectă cum nu se poate mai bine caracteristicile afacerii pe care o conduceţi şi aţi trimis machete publicitare la toate revistele de specialitate. V-aţi instruit angajaţii în cadrul unor programe de training. Cu toate acestea, firma nu are succesul năucitor pe care l-aţi preconizat. De ce? Probabil că aţi uitat un lucru esenţial: clienţii.

Cuprins: Posibilele dumneavoastră afaceri •  Cele 14 principii ale planificării •  Efectul placebo al marketingului •  Ce ştiu clienţii potenţiali •  O descoperire surprinzătoare •  Cum să vă exprimaţi ca un profesionist •  De ce superlativele eşuează lamentabil •  Puterea lui „tu” •  Cea mai rapidă cale de a fi crezut •  O stratagemă pentru a vă îmbunătăţi prezentarea •  Înţelegerea simbolurilor •  Banii nu pot cumpăra loialitatea •  Zece reguli de comportament în afaceri

Despre Autor

Harry Beckwith, absolvent al Universităţii Stanford, are o experienţă de peste două decenii în domeniul publicităţii şi marketingului, fiind unul dintre cei mai cunoscuţi specialişti în strategia de brand. A fondat şi conduce firma Beckwith Partners, printre ai cărei clienţi se număra companii precum Microsoft, Hewlett-Packard sau ABC.

Prima sa carte, Selling the Invisible (Warner Books, 1997), a fost tradusă în 24 de limbi şi face parte din bibliografia obligatorie a multor universităţi din Statele Unite, clasându-se recent pe locul 5 într-un top al celor mai bune lucrări de business şi management din toate timpurile.

uprins:
Socializarea şi relaţionarea interumana •  Dezvoltarea personală •  Comunicarea financiară şi relaţionarea publică în organizaţii •  Comunicarea, persuasiunea, influenţarea •  Presiunea diferenţelor perceptuale şi culturale •  Registrele comunicării umane •  Pragmatică negocierii afacerilor

Stefan Prutianu
De acelaşi autor, la Editura Polirom au apărut: Comunicare şi negociere în afaceri (1998); Inteligenţa Marketing Plus (coautor, 1998; ediţia a II-a, 2003); Manual de comunicare şi negociere în afaceri (două volume, 2000); Cercetarea de marketing. Studiul pieţei pur şi simplu (coautor, 2002; ediţia a II-a, 2004); Antrenamentul abilitaţilor de comunicare (2005); Antrenamentul abilitaţilor de comunicare. Limbaje ascunse (2006); Antrenamentul abilitaţilor de negociere (2007).
(n. 1954), profesor universitar, conducător de doctorat la Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor, Universitatea „Al.I. Cuza", Iaşi. Stagii de formare în marketing şi comunicare la universităţile Paris-Sud (1992), Las Islas Baleares (1992), Nebraska at Omaha (1993). Volume publicate: Introducere în modelarea economică (coautor, 1988); Managementul micilor afaceri (coautor, 1993); Negocierea şi analiza tranzacţională (1995); Marketing – probleme, teste, comentarii (coautor, 1996); Inteligenţa marketing (coautor, 1997); Comunicarea interumana şi negocierea afacerilor (1998); Dicţionar de marketing (în colaborare, 2006). A publicat peste 900 de articole în presă de interes general şi în reviste de specialitate (Timpul, Monitorul, Ziarul de Iaşi, Literatură şi artă, Opinia Studenţeasca, Dialog, Tribună economică, Capital, Economistul, Idei de afaceri, Psihologia socială, Caiete sociologice etc.). A fost distins cu Premiul Uniunii Scriitorilor pentru Inteligenţa marketing plus (1998).

Detaliile Produsului

Titlu Original: What Clients Love: A Field Guide to Growing Your Business
Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 272
Editura: Polirom
Apariția: 2007
ISBN: 978-973-46-0633-7
Dimensiuni: 13 x 20 cm
Greutatea: 0.3100

Pareri