Ce-ar Face Google

Ce-ar Face Google
305,00 MDL (63,81 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

"N-am scris o carte despre Google, ci despre cum s-a schimbat lumea noastră. Pentru a înţelege natura acestei schimbări şi şansele pe care ni le oferă nu cred că există o companie mai potrivită decât Google. Sper ca cei care lucrează în alte domenii să-şi dea seama că nu există decât două reacţii posibile la schimbare: să i te opui sau să o vezi ca pe o oportunitate. Google face asta în fiecare zi. […]

Google vede lumea într-un fel cu totul diferit. Nu încearcă să apere vechile reguli – dimpotrivă, îşi ia libertatea să creeze lucruri noi. Vechea formulă este: creează – posedă – controlează. În timp ce formula Google e: organizează – adaugă valoare – permite-le altora să aibă succes.

De la Google putem învăţa să dezvoltăm platforme care le permit utilizatorilor să creeze valoare. [...] Şi ne mai învaţă noi modele de afaceri, cum ar fi scoaterea de produse beta pe piaţă, consultându-i astfel pe clienţi şi pe utilizatori şi invitându-i să colaboreze.

Lecţia Google: trebuie să le ieşi în întâmpinare oamenilor, nu să aştepţi să te caute ei." Jeff Jarvis

"Google nu este doar o companie, Google reprezintă un mod cu totul nou de gândire. Jarvis a făcut ceva cu adevărat important: a extins această abordare către mediul de afaceri şi către cultură, demonstrând cât de revoluţionară este." Chris Anderson, autor al cărţii Long Tail

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 360
Editura: Publica
Apariția: 2010
ISBN: 978-973-1931-40-1
Dimensiuni: 14,5 x 20,5 cm
Greutatea: 0.4000

Pareri