Noua era a imaginației

Noua era a imaginației
168,00 MDL

Disponibilitate: În Stoc

Livrare
  • În Chișinău: 24 de ore (Livrare Gratis de la 599 MDL)
  • În Moldova: 2-3 zile (Livrare Gratis de la 599 MDL)

Doar 3 exemplare disponibile

    • 1 persoane au cumpărat recent acest produs.

Acceptăm plata cu LiberCard de la MAIB - plăți în 5 rate cu 0% dobândă!

sau

Produse Asemănătoare

Bifează produse pentru a le adăuga în coșul de cumpărături sau selecteaza toate

Carte disponibilă în:

Adresa Telefon Stoc
Vezi pe hartă UNIC et 1 Bestseller Chișinău bd. Ștefan cel Mare 8 060-977-597 Stoc limitat
Vezi pe hartă JUMBO et 1 Bestseller Chișinău bd. Decebal 23/1 022-993-992 Stoc limitat
Vezi pe hartă CENTRU Bestseller Chișinău str. Pușkin 35 068-799-033 Stoc limitat
Vezi pe hartă TELECENTRU Bestseller Chișinău str. Drumul Viilor 36/1 022-993-992 Stoc limitat

Descriere

Nouă era a imaginației. Cum va conduce venitul universal de baza la explozia creativității

Nouă era a imaginației este un manifest creativ pentru venitul universal de bazaCând nu mai trebuie  ne facem griji cu privire la bani,  avem ocazia  fim creativi pe scară largă. Venitul universal de baza este o idee foarte veche, dar care devine rapid ideea radicală a secolului XXI. Ar putea eradica sărăcia și evita un viitor distopic mult previzionat de automatizare și șomaj ridicat - dar ar putea avea și un efect neașteptat: o explozie a creativității în masă. Pur și simplu, venitul de baza are potențialul de a schimbă totul.
 
Phil Teer analizează efectele creative și antreprenoriale ale experimentelor despre venitul de bazadezvoltând din ele adevărate povești despre modul în care poeții romantici au inventat consumerismul; artiștii au regenerat orașe precum New York, Glasgow și Berlin; iar geniile creative, precum David Bowie, Bob Dylan, Kurt Vonnegut, Haruki Murakami și mulți alțiiși-au eliberat spiritele creative și și-au schimbat viețile.
 
Phil Teer a fost co-fondator al legendarei Agenții de creație londoneză St Luke'sînființată în anii 1990. Agenția reprezintă un experiment prin care s-au pus bazele dreptului de coproprietate al angajaților și a mediului de lucru creativ. Harvard Business Review a numit-o "Cea mai înspăimântătoare companie de pe pământ", iar Fast Company  fiind "agenția publicitară care pune capăt tuturor agențiilor publicitare". Phil Teer oferă consiliere brandurilor și guvernelor cu privire la aceste strategii creative. Phil Teer scrie articole pe Medium, Artists Create Markets, fiind fascinat de puterea creativității de a transformă oameni și locuri de când și-a scris teza despre Glasgow  oraș postmodern.

Cine a cumpărat acest produs, a mai cumpărat:

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 196
Editura: Creator
Apariția: 2021
ISBN: 978-606-793-755-8

Pareri