Branduri Senzoriale. Construiţi Branduri Puternice Folosind Toate Cele 5 Simţuri

Branduri Senzoriale. Construiţi Branduri Puternice Folosind Toate Cele 5 Simţuri
305,00 MDL (63,81 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Descrierea Cărții

Având la bază cel mai amplu studiu efectuat vreodată în ceea ce priveşte felul în care cele cinci simţuri afectează crearea brandurilor, Branduri senzoriale expune programul inovator al lui Martin Lindstrom, constând în şase paşi, al cărui scop îl reprezintă adecvarea procesului de construire a brandurilor la exigenţele secolului XXI.

Studiul, centrat pe mai mult de douăsprezece ţări din întreaga lume, a fost realizat, în exclusivitate pentru această carte, de către Millward Brown, unul dintre cele mai mari institute de cercetare din domeniul afacerilor la nivel mondial.

Pe baza a nenumărate exemple, având ca obiect atât crearea unui produs, cât şi experienţa de vânzare, Lindstrom ne arată cum se poate fonda o abordare de marketing capabilă să stimuleze toate simţurile, depăşind paradigma convenţională stabilită de văz şi auz.

Cercetările demonstrează că nu mai puţin de 75 % din emoţiile noastre sunt de fapt generate de ceea ce mirosim, iar autorul ne explică modul în care putem exploata aceste rezultate. 

Cuprins:

Prefaţă de Philip Kotler
1 Mica industrie ia proporţii
2 Unele companii fac ce trebuie
3 Dezasamblaţi-vă brandul
4 De la branding 2-D la branding 5-D
5 Stimulare, intensificare şi loialitate
6 Cuantificarea simţurilor
7 Religia brandului: lecţii învăţate
8 Brandingul: o perspectivă holistă
Studiul BRAND sense
Câteva cuvinte din partea cercetătorului
Mulţumiri
Actualizaţi-vă cunoştinţele vizitând DualBook.com

Recenzii

Branduri senzoriale este o operă capitală care ne explică în ce constau distincţiile între cele mai renumite companii din lume atunci când vine vorba despre integrarea celor cinci simţuri - simţ tactil, gust, miros, văz şi auz. Cartea va transforma modul în care comercianţii abordează conceptul de branding în totalitatea sa.” - Charlie Bell, Director General şi Preşedinte, McDonald`s

Branduri senzoriale inovează prin viziunea pătrunzătoare privind modul în care impactul celor cinci simţuri asupra marketingului poate transforma felul în care vă construiţi brandurile. - Andre Lacroix, Director General, EuroDisney

”Cartea conţine idei nepreţuite pentru a reînprospăta viaţa propriilor dumneavoastră branduri.” - Philip Kotler, extras din Prefaţă

”Martin Lindstrom are vocaţia marilor idei. În Branduri senzoriale el creează concepte noi, luând ca exemple concrete companii renumite din întreaga lume. Cartea ne aduce la cunoştinţă existenţa unor noi dimensiuni ale artei şi ştiinţei administrării brandului.” - Alex Hungate, Director de Vânzări, Reuters Group

Video despre Carte


Despre Autor

Martin Lindstrom - salutat de BBC ca fiind Futuristul mondial al brandurilor, Martin Lindstrom este unul dintre cei mai mari vizionari din domeniul antreprenorial. În cei douăzeci de ani de experienţă în calitate de manager general în publicitate şi consultant al unor companii prezente pe lista Fortune 500, el a schimbat lumea marketingului global.

Martin Lindstrom a fondat prima sa agenţie de publicitate la vârsta de doisprezece ani. Astăzi este unul dintre cei mai distinşi experţi în domeniul brandingului din întreaga lume, printre clienţii săi extrem de valoroşi numărându-se Disney, Pepsi, Philips, Microsoft, Mars şi Mercedez-Benz.

Lindstrom a ocupat postul de director operativ al companiei britanice Telecom-LookSmart şi pe cel de manager al agenţiei de publicitate BBDO. De asemenea, a fondat şi a condus BBDO Interactive Asia, fiind totodată co-fondator al companiei BBDO Interactive Europe, ambele devenind cele mai mari companii care oferă soluţii în domeniul internetului din regiunile respective.  Lindstrom este un orator recunoscut pe plan internaţional, a susţinut conferinţe în peste 40 de ţări.

Detaliile Produsului

Titlu Original: Brand Sense: Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy
Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 304
Editura: Publica
Apariția: 2009
ISBN: 978-973-88750-9-8
Dimensiuni: 14.5 x 20.5 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri