Brand You 50 - 50 de Moduri În Care Vă Puteţi Transforma din Angajat Într-un Brand care Exprimă Distincţie, Implicare şi Pasiune!

Brand You 50 - 50 de Moduri În Care Vă Puteţi Transforma din Angajat Într-un Brand care Exprimă Distincţie, Implicare şi Pasiune!
190,00 MDL (39,75 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Traducere din engleză de Laura Sibinescu.

Despre carte Brand You 50 ne arata totul: de la cum sa ne cream propria carte de vizita la cum sa obtinem o slujba, de la cum sa ne construim lista de contacte la crearea propriei imagini, cu alte cuvinte, cum sa ne transformam portofoliul de aptitudini astfel incat sa ajungem la rezultate surprinzatoare! De fiecare data! Prin intermediul a 50 de sectiuni usor de urmarit si peste 200 de activitati recomandate, Tom Peters ne arata cum sa devenim un Brand Personal unic, fabulos si performant. Tehnologia se afla la carma revolutiei din lumea afacerilor. Cei care ii supravietuiesc vor trebui sa se adapteze si sa se reinventeze rapid.

In acest context, Tom Peters explica ce se intampla, ofera instrumentele de care avem nevoie pentru a face fata provocarii şi ne inspira sa trecem la actiune. Este viitorul nostru, iar acestea sunt cartile noastre. in ritmul rapid al lumii de astazi, suntem distincti... sau pierim. Supravietuiti, prosperati si triumfati devenind un Brand Personal!

Recenzie

Supranumit „părintele corporaţiei postmoderne", Tom Peters este «el care a creat noua gândire de management. S-a născut în 1942. licenţiat în construcţii civile, urmează apoi studiile la Stanford Bu-amess School. Tom Peters ocupă locul 7 în clasamentul global al jrior mai influenţi gânditori de business, Thinkers 50.

„Su vreau să intru pe aceeaşi uşă de birou, de luni până vineri, ажр de 41 de ani, ca tatăl meu. Cred că viaţa lui profesională era grvaznică. (Scuze, tată.)" Aşa îşi începe discursul noii filosofii a smncii Tom Peters. Ca punct de pornire este luat anul 1985. Când marile corporaţii au intrat pe piaţa americană şi „concurenţa străi-aâ* s-a transformat în globalizare serioasă. Iar „computerizarea" a mirat în birouri. „Şi apoi... totul a luat-o razna."

Istoria Statelor Unite este propice pentru noua filosofie a muncii. SL'A a fost întotdeauna o naţiune a curentului self-help. „O naţiune л oamenilor care se bazează pe sine. O naţiune a pionierilor. în zorii itmocraţiei noastre, fiecare avea grijă de sine şi de familie. Nime-m nu se aştepta să fie în grija altcuiva. încrederea în forţele proprii, independenţa şi libertatea care le însoţeşte pe acestea erau lucrurile pentru care luptam, lucrurile care ne defineau."

Cartea este construită după 50 de teze. Cu descrierea paşilor ne-aesari pentru realizarea fiecărui scop.

-- Gheorghe Erizanu, editor, autorul lucrării ”Ce spun cărțile”

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 240
Editura: Publica
Apariția: 2009
ISBN: 978-973-88-7507-4
Dimensiuni: 10,5 x 17 cm
Greutatea: 0.4000

Pareri