Brand Simple - Cum Reuşesc Cele Mai Bune Branduri prin Simplitate

Mai multe poze

Brand Simple - Cum Reuşesc Cele Mai Bune Branduri prin Simplitate
305,00 MDL (63,81 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Brandurile au fost si ele afectate de schimbarile culturale, sociale si geopolitice din ultimii ani. In plus, numarul lor e acum imens. Iar pe langa ele s-a inmultit si numarul firmelor de branding, numarul consultantilor, al strategilor s.a.m.d. In acest context, s-ar putea spune ca au dreptate cei carora li se pare complicat sa construiasca o marca puternica si ca cei care reusesc sunt niste norocosi. Gresit. In Brand Simple, Allen Adamson demonstreaza ca brandingul nu e neaparat complicat, vag si confuz.

Dimpotriva, el sustine ca reteta succesului unui brand este una simpla. Asta daca te asiguri ca marca ta nu e doar deosebita, ci si deosebit de simpla: construieste-ti marca bazandu-te pe o idee simpla, care poate fi adoptata de toata organizatia si poate fi aplicata coerent in toate punctele de interactiune cu consumatorii. Adamson a invatat multe din experienta avuta cu unele dintre cele mai celebre marci si demistifica in cartea lui lumea supraprocesata a brandingului. in marea de carti ultraelaborate, hiperbolice si parabolice despre construirea unei marci, nicio alta carte nu ilustreaza mai bine cum poate fi simplificat procesul de branding pentru a obtine o marca puternica.

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 336
Editura: Publica
Apariția: 2010
ISBN: 978-973-19-3110-4
Dimensiuni: 14,5 x 20,5 cm
Greutatea: 0.4000

Pareri