Bazele Microeconomiei Întreprinderii

Bazele Microeconomiei Întreprinderii
87,00 MDL (18,20 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Acest manual propune o analiza a strategiilor intreprinderilor, facind apel cu precadere la teorii care si-au dovedit valoarea si a caror utilitate este pe deplin recunoscuta.

Textul combina claritatea rationamentului neoclasic si intuitia, folosindu-se de numeroase exemple. Aceste baze teoretice ii vor permite cititorului sa analizeze el insusi diferitele situatii concrete cu care va fi confruntat si vor servi ca suport in abordarea altor domenii circumscrise economiei generale (economie publica, macroeconomie, economie internationala). Majoritatea metodelor prezentate in aceasta lucrare constituie, de asemenea, instrumente deosebit de utile si pentru alte discipline, precum finantele, strategia, marketingul sau resursele umane.

Cuprins: Originea, natura si frontierele firmei contemporane • Intreprinderea si restrictiile tehnologice • Functia de cost • Teoria consumatorului • Functia cererii de marfuri • Introducere in analiza structurilor de piata • Piata concurentiala • Piata de monopol • Analiza comportamentelor strategice • Oligopol si duopol • Strategia de diferentiere • Relatia intre manager si actionari • Strategiile internationale ale firmelor

Despre Autor

Radu Vranceanu este profesor de economie si directorul cercetarii la ESSEC Business School (Cergy, Paris).

De acelasi autor, la Editura Polirom au mai aparut: Romania si Uniunea Europeana (2002, in colaborare cu Daniel Daianu); Bazele microeconomiei intreprinderii (2004, in colaborare cu Marc Guyot) si Frontiere etice ale capitalismului (2006, in colaborare cu Daniel Daianu).

Cuprins: Titlul jurnalistic • Aspecte ale limbii romane contemporane in presa scrisa • Citeva argumente pentru un cod tipografic romanesc • Structuri pleonastice in presa romaneasca actuala • Aspecte morfologice si etimologice ale derivatelor cu sufixe neologice • Despre ortoepia si ortografia siglelor • Cuvinte si enunturi deficitare ca sens in limbajul mass-mediei de dupa 1989 • Stilul publicistic actual intre libertatea de exprimare si libertatea de expresie • Anafora discursiva in textul jurnalistic • Violenta societatii si brutalitatea lingvistica in mass-media

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 304
Editura: Polirom
Apariția: 2004
ISBN: 973-681-450-8
Dimensiuni: 16 x 23,5 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri