Atitudinile Sociale și Schimbarea Lor

Atitudinile Sociale și Schimbarea Lor
169,00 MDL (35,35 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Structurat ca un manual,volumul defineste atitudinile si trece in revista cele mai importante abordari clasice si moderne in studiul acestora. Cele noua capitole ofera explicatii detaliate si exemple privind stabilitatea sau maleabilitatea atitudinilor, masurarea lor si principalele modalitati in care pot fi influentate sau modificate.

Atitudinile sociale si schimbarea lor se adreseaza studentilor de la facultatile din domeniul sociouman, precum si profesionistilor interesati de studiul si schimbarea atitudinilor, cum sint cei care lucreaza in domeniul publicitatii si relatiilor publice.

Cuprins: Modele ale conceptualizarii atitudinilor • Masurarea atitudinilor • Natura si cultura ca surse ale formarii atitudinilor • Surse si procese interne ale formarii atitudinilor • Efectele atitudinii asupra atentiei, codarii si expunerii • Atitudini si comportament • Teoria echilibrului cognitiv • Teorii ale schimbarii de atitudine • Rezistenta la schimbare si rezistenta la persuasiune

Despre Autor

Mihaela Boza este lector universitar doctor la Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, Universitatea „Al.I. Cuza” din Iasi. Sustine cursuri de psihologia virstelor si profile atipice de dezvoltare si de psihologie a atitudinilor. A efectuat stagii de specializare la universitati din Franta, Germania si Spania. A publicat articole in reviste de specialitate sau in volume colective pe tema atitudinilor, dar si pe teme de psihologie sociala sau psihologia virstelor.

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 216
Editura: Polirom
Apariția: 2010
ISBN: 978-973-46-1014-3
Dimensiuni: 16 x 23,5 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri