Arta de a Cumpăra. De ce ne Place Shopping-ul

Arta de a Cumpăra. De ce ne Place Shopping-ul
180,00 MDL (37,66 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Traducere de Catalina Grosu.

Ati fi crezut ca un cos de cumparaturi plasat inteligent il poate convinge pina si pe cel mai nehotarit dintre clienti sau ca aglomeratia dintr-un magazin nu inseamna aproape niciodata vinzari mai mari? Utilizind informatii culese in mii de ore de cercetare in mall-uri, magazine universale si supermagazine din Statele Unite, autorul gaseste explicatii ale comportamentului la cumparaturi ce surprind nu doar cititorul neavizat, ci si expertul de marketing.

Pentru specialisti, lucrarea reprezinta un ghid util, cu solutii creative (si adeseori foarte ingenioase) de adaptare la dorintele mereu in schimbare ale consumatorilor. Marelui public, pe de alta parte, i se ofera prilejul unei veritabile initieri in arta de a cumpara.

Cuprins: Ce nu stiu comerciantii cu amanuntul • Cum sa citesti un indicator • Demografia shopping-ului • Dinamica shopping-ului • Experienta senzoriala a cumpararii • Timpul real si cel subiectiv • Magia expunerii

Recenzie

De ce cumparam, ce si cit cumparam, ce ne face sa cumparam mai mult, cum trece timpul cind faci shopping, care sint trucurile pe care trebuie sa le cunoasca managerii magazinelor pentru a creste vinzarile, iata teme pentru care autorul cartii a utilizat informatii culese in marile magazine din SUA, dar si din Europa. Este un ghid util pentru specialistii in marketing si pentru toti cei implicati in procesul de «shopping» - manageri, vinzatori, casieri si, desigur, cumparatori. Dar, mai ales, ah, da!, cumparatoare.” -- Lucia Verona, 22 ianuarie 2007, Saptamina financiara

Despre Autor

Paco Underhill, geograf urban si antropolog al mediilor de retail, este fondatorul firmei de cercetare si conultanta Envirosell, care consiliaza un club select de companii din topul Fortune 100. Cariera sa a intrat in atentia unor publicatii ca The New Yorker sau Smithsonian Magazine.

A scris pentru American Demographics si Adweek si tine conferinte in lumea intrega. Locuieste in New York, unde isi desfasoara cea mai mare parte a activitatii.

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 320
Editura: Polirom
Apariția: Decembrie 2006
ISBN: 973-46–0417-1
Dimensiuni: 13,5 x 20 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri