Antrenamentul Abilităților de Negociere

Antrenamentul Abilităților de Negociere
235,00 MDL (49,16 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Descrierea Cărții

Negocierea cu scopul armonizării intereselor este o caracteristică a societăţii civilizate. Omul contemporan preferă să se aşeze la masa tratativelor, unde va obţine rezultate în funcţie de capacităţile sale de negociator.

Cuprins: Stilul personal şi strategia de negociere •  Persuasiune şi influenţare •  Marjă de negociere în avantaj •  Plasamentul la masa tratativelor •  Administrarea procesului de negociere •  Negocierea clauzelor contractuale uzuale •  Stabilirea obiectivelor negocierii. Zece reguli de aur •  „Argumentaţia” şi cărţile de joc •  Rutină şi creativitate în vânzări •  Negociatorul

Recenzii

”Nu trebuie să lucrezi în mod obligatoriu în avocatură pentru a fi nevoit să stăpâneşti fără greşeală tehnicile de negociere. Cartea conţine tehnici şi metode aplicabile în negocierile între angajator şi angajat, între client şi vânzător sau între diversele paliere ierarhice.” - Robert Ion, Beau Monde

”Volumul Antrenamentul abilitaţilor de negociere se adresează tuturor celor care vor să aibă de câştigat prin aşezarea la masa tratativelor. Cartea, scrisă de Ștefan Prutianu, cuprinde tehnici şi metode aplicabile în diverse tipuri de negociere: între angajator şi angajat, între client şi vânzător, între reprezentanţi ai unor unităţi comerciale.” -
Felicia Trăistariu, Evenimentul zilei

Despre Autor

Ștefan Prutianu - (n. 1954), profesor universitar, conducător de doctorat la Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor, Universitatea „Al.I. Cuza", Iaşi. Stagii de formare în marketing şi comunicare la universităţile Paris-Sud (1992), Las Islas Baleares (1992), Nebraska at Omaha (1993). A publicat peste 900 de articole în presă de interes general şi în reviste de specialitate. A fost distins cu Premiul Uniunii Scriitorilor pentru Inteligenţa marketing plus (1998).

uprins:
Socializarea şi relaţionarea interumana •  Dezvoltarea personală •  Comunicarea financiară şi relaţionarea publică în organizaţii •  Comunicarea, persuasiunea, influenţarea •  Presiunea diferenţelor perceptuale şi culturale •  Registrele comunicării umane •  Pragmatică negocierii afacerilor

Stefan Prutianu
De acelaşi autor, la Editura Polirom au apărut: Comunicare şi negociere în afaceri (1998); Inteligenţa Marketing Plus (coautor, 1998; ediţia a II-a, 2003); Manual de comunicare şi negociere în afaceri (două volume, 2000); Cercetarea de marketing. Studiul pieţei pur şi simplu (coautor, 2002; ediţia a II-a, 2004); Antrenamentul abilitaţilor de comunicare (2005); Antrenamentul abilitaţilor de comunicare. Limbaje ascunse (2006); Antrenamentul abilitaţilor de negociere (2007).
(n. 1954), profesor universitar, conducător de doctorat la Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor, Universitatea „Al.I. Cuza", Iaşi. Stagii de formare în marketing şi comunicare la universităţile Paris-Sud (1992), Las Islas Baleares (1992), Nebraska at Omaha (1993). Volume publicate: Introducere în modelarea economică (coautor, 1988); Managementul micilor afaceri (coautor, 1993); Negocierea şi analiza tranzacţională (1995); Marketing – probleme, teste, comentarii (coautor, 1996); Inteligenţa marketing (coautor, 1997); Comunicarea interumana şi negocierea afacerilor (1998); Dicţionar de marketing (în colaborare, 2006). A publicat peste 900 de articole în presă de interes general şi în reviste de specialitate (Timpul, Monitorul, Ziarul de Iaşi, Literatură şi artă, Opinia Studenţeasca, Dialog, Tribună economică, Capital, Economistul, Idei de afaceri, Psihologia socială, Caiete sociologice etc.). A fost distins cu Premiul Uniunii Scriitorilor pentru Inteligenţa marketing plus (1998).

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 408
Editura: Polirom
Apariția: 2007
ISBN: 973-681-673-7
Dimensiuni: 13,5 x 20 cm
Greutatea: 0.3100

Pareri