Anti-Strategic Management. Teorie și Studii de Caz

Anti-Strategic Management. Teorie și Studii de Caz
249,00 MDL (52,09 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Criza economica din ultimii ani a scos in evidenta o serie de probleme ale managementului strategic aplicat in interiorul organizatiilor. In Anti-Strategic Management, autorul pune sub semnul intrebarii concepte si teorii ale managementului strategic si propune o perspectiva diferita, motivata de intentia de a demitiza abordarile-sablon din domeniu. Demersul sau este sustinut cu studii de caz centrate pe situatia din Romania, iar punctele care au iscat controverse academice sint tratate intr-o maniera critica pe baza unei vaste experiente la catedra si in conducerea unor societati economice.
 
Lucrarea se adreseaza profesionistilor din domeniu, studentilor la facultatile de stiinte economice si celor interesati de aspectele teoretice mai putin tributare manualelor sau schemelor instrumentale consacrate.
 
Din cuprins:

„Problemele superficiale” ale managementului strategic • Viziune, misiune, obiective: nesiguranta inceputului • Strategii: marile familii • Procesul decizional si formalizarea sa: adevarata jungla a strategiei • Implementarea strategiei sau examenul realitatii • Evaluarea si controlul: bucla se inchide • Firma straina FS: un puzzle local de strategie • GIC: o afacere cu substanta • ICCO: „Si totusi se misca...”


Despre Autor

Bogdan Bacanu este profesor la Facultatea de Stiinte Economice si Administrarea Afacerilor a Universitatii „Transilvania” din Brasov. In 1981 a absolvit sectia de Electrotehnica a Facultatii de Mecanica a Universitatii din Brasov, iar in 1991 Facultatea de Management a Academiei de Studii Economice. In perioada 1981-1990 a lucrat in industria brasoveana, cunoscind din interior activitatea unor mari organizatii industriale. In 1990 a devenit cadru didactic la universitatea brasoveana. In 2001 a obtinut titlul de doctor in inginerie cu o teza despre managementul haosului. Domeniile sale de interes sint managementul strategic si managementul organizatiei publice.

A urmat cursuri de specializare in Franta si Germania in domeniile mentionate. A sustinut numeroase conferinte si a publicat studii si articole de spe­cialitate, dar si mai multe volume de autor.

Dintre acestea amintim: Management strategic (Editura Teora, Bucuresti, 1997), Managementul organizatiei publice (Editura Infomarket, Brasov, 2002; editia a II-a, 2003). De acelasi autor, la Editura Polirom au aparut: Practici de management strategic. Metode si studii de caz (2006), Tehnici de analiza in managementul strategic (2007), Organizatia publica. Teorie si management (2008), Management strategic in turism. Concepte si studii de caz (2009).

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 312
Editura: Polirom
Apariția: Aprilie 2014
ISBN: 978-973-46-4384-4
Dimensiuni: 16 x 23,5 cm
Greutatea: 0.3500

Pareri