ABC-ul Interpretării Viselor

Mai multe poze

ABC-ul Interpretării Viselor
187,00 MDL (39,12 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Cartea descrie mecanismele şi funcţiile viselor, explică procesele de rememorare, narare şi analiză a acestora şi prezintă în final semnificaţia unora dintre cele mai frecvente simboluri onirice.

De cele mai multe ori, atunci când ne trezim, fie suntem convinşi că nu am visat nimic, fie amintirea visului este atât de imprecisa şi de confuză, încât nu-i mai acordăm atenţie. Cu toate acestea, visele ocupă 20% din timpul somnului nostru în fiecare noapte, iar interpretarea lor oferă informaţii preţioase despre starea noastră psihică, ajutându-ne să ne cunoaştem mai bine şi să ne descoperim dorinţele şi temerile cele mai ascunse.

Cuprins: Abordarea psihanalitică •  Abordarea neuroștiințifică •  Interpretarea viselor •  Dicţionar de simboluri onirice •  Accident •  Animal •  Bijuterie •  Foc •  Insecte •  Moară •  Moarte •  Numere •  Oglindă •  Pasăre •  Pod •  Ruine •  Sirenă •  Turn •  Urnă •  Vampir •  Vrăjitor

Despre Autoare

Corinne Morel, psiholog, absolventă a Universităţii Lyon II. Dintre lucrările publicate, amintim: ABC de la psychologie et de la psychanalyse (1995), ABC des psychotherapies (1997), ABC de la psychologie de l’enfant (1999), Dictionnaire des symboles, mythes et croyances (2005), Le jardin des sagesses (2006), Tout l’amour du monde – une anthologie (2008).

uprins:
Socializarea şi relaţionarea interumana •  Dezvoltarea personală •  Comunicarea financiară şi relaţionarea publică în organizaţii •  Comunicarea, persuasiunea, influenţarea •  Presiunea diferenţelor perceptuale şi culturale •  Registrele comunicării umane •  Pragmatică negocierii afacerilor

Stefan Prutianu
De acelaşi autor, la Editura Polirom au apărut: Comunicare şi negociere în afaceri (1998); Inteligenţa Marketing Plus (coautor, 1998; ediţia a II-a, 2003); Manual de comunicare şi negociere în afaceri (două volume, 2000); Cercetarea de marketing. Studiul pieţei pur şi simplu (coautor, 2002; ediţia a II-a, 2004); Antrenamentul abilitaţilor de comunicare (2005); Antrenamentul abilitaţilor de comunicare. Limbaje ascunse (2006); Antrenamentul abilitaţilor de negociere (2007).
(n. 1954), profesor universitar, conducător de doctorat la Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor, Universitatea „Al.I. Cuza", Iaşi. Stagii de formare în marketing şi comunicare la universităţile Paris-Sud (1992), Las Islas Baleares (1992), Nebraska at Omaha (1993). Volume publicate: Introducere în modelarea economică (coautor, 1988); Managementul micilor afaceri (coautor, 1993); Negocierea şi analiza tranzacţională (1995); Marketing – probleme, teste, comentarii (coautor, 1996); Inteligenţa marketing (coautor, 1997); Comunicarea interumana şi negocierea afacerilor (1998); Dicţionar de marketing (în colaborare, 2006). A publicat peste 900 de articole în presă de interes general şi în reviste de specialitate (Timpul, Monitorul, Ziarul de Iaşi, Literatură şi artă, Opinia Studenţeasca, Dialog, Tribună economică, Capital, Economistul, Idei de afaceri, Psihologia socială, Caiete sociologice etc.). A fost distins cu Premiul Uniunii Scriitorilor pentru Inteligenţa marketing plus (1998).

Detaliile Produsului

Titlu Original: ABC de la symbolique dans les rêves
Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 400
Editura: Polirom
Apariția: 2008
ISBN: 978-973-46-0918-5
Dimensiuni: 13,5 x 20 cm
Greutatea: 0.3100

Pareri

Bestseller.md îți mai recomandă: