150 de Experimente pentru a Înțelege Manipularea Mediatică. Psihologia Consumatorului de Mass-Media

150 de Experimente pentru a Înțelege Manipularea Mediatică. Psihologia Consumatorului de Mass-Media
160,00 MDL (33,47 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Comportamentul consumatorului de media are la bază o serie de mecanisme inconştiente. Cartea prezintă 150 de experimente care analizează fenomenul manipulării şi explică metodele mass-media pentru influenţarea atitudinii, gusturilor şi preferinţelor noastre.

Aşa-numitele „reţete de succes” nu sunt de multe ori decât tentative de manipulare a telespectatorului, radio-ascultatorului sau cititorului de ziare.

Cuprins: Mass-media şi convingerile •  Euristica disponibilităţii •  Reflexul de orientare şi dependența televizuală •  Expunerea selectivă a informaţiei •  Vinovăţie şi altruism •  Mass-media şi politica •  Efectul simplei expuneri •  Influența socială •  Transferul simbolic •  Incertitudine şi plăcere •  Publicitatea în mass-media •  Activarea cognitivă •  Antropomorfismul în publicitate •  Impactul mărcilor asupra copilului •  Muzică şi condiţionarea asociativă •  Divertismentul •  Jocurile de lumini şi intimidarea •  Culorile şi percepţia timpului •  Reacţia şi autosuficienţa

Despre Autor

Sebastien Bohler este doctor în neurobiologie, jurnalist la Cerveau et Psycho şi realizator al emisiunii de analiză media Arret sur images. A mai publicat volumul La Chimie de nos emotions (2007).

Detaliile Produsului

Titlu Original: 150 petites expériences sur la psychologie des médias
Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 256
Editura: Polirom
Apariția: 2009
ISBN: 978-973-46-1327-4
Dimensiuni: 13,5 x 20 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri