Descriere
Ideile sunt piatra de temelie a unui text bun. Îţi prezint 100 de idei personale, pe care le poţi aplica propriului tău stil de scris. Nu sunt toate strict despre copywriting; conducând o afacere proprie, mi s-a cerut de nenumărate ori să sfătuiesc clienţii, aşadar cunoştinţele mele în procesul de vânzare sunt mai ample decât textele pe care le scrii pentru website-uri sau scrisori promoţionale.
Când gândiţi textele pentru o nouă campanie, tu, managerul sau clientul veţi vrea să includeţi tot felul de „mesaje” despre produs. Însă cititorilor nu le pasă de mesaje; lor le pasă de un singur lucru: de ei înşişi. Sau, în termeni mai puţin uzuali, sunt preocupaţi de propriile lor preocupări. Ceea ce, invariabil, nu include ce vinzi. Dacă vrei să le trezeşti interesul pentru ce vinzi trebuie să explici – şi să demonstrezi – cum le va face produsul viaţa mai uşoară sau mai bună într-un fel sau altul.
Toate cele opt volume ale colecţiei sunt scrise într-un limbaj accesibil, conţinutul este uşor de citit, structura pe capitole este coerentă şi simplifică accesarea informaţiilor.
Cine a cumpărat acest produs, a mai cumpărat:
-
-
-
-
Pachet Promoțional „Eu sunt femeie” și „Taine și povești la feminin”
Preț de Listă: 458,00 MDL
Preț: 320,50 MDL
Economisești: 137,50 MDL (30%)
-
Detaliile Produsului
Titlu în Traducere: | N/A |
---|---|
Limba: | Română |
Coperta: | Copertă moale |
Pagini: | 256 |
Editura: | Adevărul |
Apariția: | 2011 |
ISBN: | 978-606-539-935-8 |
Dimensiuni: | 12,6 x 19,2 cm |
Greutatea: | 0.1880 |